Pepsodent White now

Ja nu har jag testat Pepsodent White Now i några veckor och jag gillar faktiskt den tandkrämen =) Tycker dock inte att jag har fått vitare tänder som man ska få redan efter en vecka ^^ men den smakar gott å känns uppfriskande och e säkert en jättebra tandkräm (e ju inte tandläkare lr annan expert så vågar inte uttala mig så mkt)

Jag har en hel stor tup kvar som nog kommer räcka ett tag till så den kommer jag absolut att använda men jag e lite skeptisk till att byta från Aquafresh som ger ett bra skydd för mig. Rädd att mina tänder ska försämras om jag byter =P men ni som annars använder Pepsodent ska absolut testa denna! Jag har en del provtubar kvar så säg bara till! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback