WTF? Haha

Öh vafan? Shit va arg jag blev nu på alla svin där ute i världen (killar som tjejer!) klickade mig precis in på en sida vid namn "Felsms" http://www.felsms.com/ som handlar om sms som råkat hamna hos fel person...finns lite olika kategorier tex. "otrohet" eeh ja se för er själva...kul att få ett sånt sms =/

Står dock en rätt del roliga grejer oxå..så vill ni inte bli på dåligt humör så välj en annan kategori =P



Förövrigt så sitter jag å lyssnar på gamla Ison & Fille-låtar...nostalgi på hög nivå =D
Jag diggar låter Petter gjort till Hockey VM, niiice!



Blev en tur till Sundsby med hästarna idag för lite fika =) De va härligt och jag fick t.o.m behålla min fika för mig själv :O Svala som e typ världens "godis"monster..hon äter ALLT...allt utom kärleksmums =P ne den passade tydligen inte damen! Hehe så Rodi fick den sista biten ist =) Sjukt mkt folk va de där asså haha å de e inte alltid lätt när man har en häst som e överpigg å inte fattar att man inte kan springa racing bland 100-tals fotgängare =P fick bli rätt mkt samlad form (hon tölta rätt bra tack vare de iofs) så hon va sådär lagom glad på mig ibland =D mitt söta ouppfostrade charmstroll hade lite väl mkt vårkänslor idag <3 men de e ju inte så konstigt med tanke på att jag inte ridit på en vecka pga tentaplugg å Caroline har bara ridit henne en gång..så tråkigt att jag bara hinner ca 3 dagar i veckan för hon skulle behöva gå 5-6 ggr/vecka så mkt spring-glädje å överskotts energi som hon har! Men på Tisdag ska hon få springa av sig lite för Suss haha då jädrar ska hon få jobba häcken av sig ;) och jag med =/ hehe..ja de ska bli skönt att få igång träningen igen för nu ser hon ut som en knubbsäl =P vi ska nog snacka lite om att testa nåt nytt bett oxå kanske...hackamoore't funkar inte riktigt när vi rider ut flera st (mer än 2) då får jag ta alldeles för mkt i henne ibland, typ som idag.. å själva grejen med hackamoore e ju att man inte ska behöva ta...himla synd för hon går superbra med de när jag rider ensam.. får testa ett pessoa lr nåt, de borde funka fint =) gillar bett med flera ringar faktiskt..de kanske räcker att ha på ringen längst upp men dom andra två (en) e bra att ha "ifall om att" lixom =) dock bytte vi till hackamoore pga den jobbiga tanden som spökar emellanåt men som man inte kan göra nåt åt mer än att slipa ner ibland...lite dumt men..


Haha gud va mkt onödigt tråkigt babbel det blev nu! =D

Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback