Ny adress

Jahaja..då bor man numera på Konvaljevägen 5..postnumret ändrades med en siffra bara haha så nu ere 444 45 Stenungsund..info till er som vill skicka beundrarbrev.. lr nåt ;)


Känns skumt asså...känns liksom bara som ett temporärt boende..men den känslan kommer nog ändras såfort vi får iordning här, för fyfan va de ser ut nu =P väntar ivert på att tv-kanalerna ska komma för just nu har vi bara 1, 2, 4 o 6an eftersom de e "gratiskanalerna" (gratis e dom då fan inte eftersom man tvingas betala tv-avgift för dom!) nu för tiden måste man ju ha box för att ens kunna kolla på tv, sjukt dåligt om ni frågar mig..de va bättre förr! Så de e inte bara de att vi bara har dåliga kanaler (6an e dock bra!) utan vi har även bara sänning på EN tv vilket suger om man e 4 pers me 4 olika kanal-viljor =P internet har ju inte heller funkat på ett par dagar men nu ere i full gång igen så nu kan jag åtminstone sitta här å hänga =P. Bara sovit i detta huset två nätter än så länge, dom andra nätterna har jag varit hos Älskling för de har inte varit så roligt här hemma =P.

På tal om flytten så verkar det inte som att Nalle (katten asså) hittar tillbaka till sitt nya hem =( Han kom faktiskt tillbaka dom första tre dagarna, vilket vi faktiskt inte trodde att han skulle göra..trodde han skulle gå ner till Rapsvivelvägen igen, men antagligen hade han inte gått så långt...men nu har han nog virrat bort sig tyvärr för nu har han inte varit hemma på flera dagar..hoppas verkligen att vi hittar honom igen så inte räven tagit honom..han fyllde 14 år i Söndags så han e ju ingen fighter längre direkt =/ ska ringa till våra gamla grannar å be dom ringa om dom ser honom..å Nicklas såklart (nya ägaren). Eftersom han bott i Kyrkenorum hela sitt liv å Högenorum "sitter ihop" med Kyrkenorum så tycker man ju att han borde varit i dom här trakterna så att han kanske hittar tillbaka tillslut...jaja får vänta å se å hoppas på de bästa!

Har precis packat upp de jag kan packa upp just för tillfället, så resten av helgen blir det tentaplugg..fy asså de känns verkligen inte bra inför denna tentan, ingen teori som på förra kursen, (tentan gick förövrigt över förväntat! Han va nog rätt snäll med rättningen tror jag =) ) utan nästan bara massa jobbiga räkneuppgifter med sjukt å då menar jag verkligen sjukt svåra ekvationer som man liksom måste kunna utantill! Själva uträkningen e inte spec svår men man vet aldrig när man ska använda vilket ekvation!!! Bokstäverna betyder olika i olika kapitel å blablabla ja herregud va rörigt de e asså! Så imon ska jag sitta å plugga in alla olika ekvationer så jag vet när jag ska använda vilken! Har gjort ett formelblad på 8 jävla handskrivna sidor...fyfan..Sen på Söndag blir de heldag med gamla tentor...suck, hur ska detta gå? =/ Får man omtenta på denna ere ju inte förän 25 Augusti, palla de!

Himla tråkigt att jag missar Älsklings tävling imon som faktiskt äger rum i Stenungsund för en gång skull, men har verkligen inte tid ='(


Nefan nu ska jag gå ner å kolla på en av våra 4 kanaler haha, Simpssons på 6an sen Family Guy..lär ju dock med störta sannorlikhet ha sett båda avsnitten men yeye...


Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback