Mors dag

Katten kom hem efter 5 dagar! =D Ni kan ju gissa hur glad jag va när jag kom hem imorse! Han låg i sin lilla låda imorse när pappa va ute å locka på honom..så nu vet vi att han hittar iaf! Han va väl å utforska nya området eller som pappa sa, va å sa hejdå till sina gamla kompisar haha


Igår blev det Eurovision iallafall hemma hos Fredrik...vi hade bara tänkt kolla en stund å sen se på film men de blev inte så =P Överlag så va bidragen riktigt dåliga...Tyskland vann för 2a gången i historien typ hehe, så de va ju kul att dom för en gång skull hade en hyfsad låt =) Den vann stort på köpet! Eftersom de bidrar med så mkt pengar till tävlingen så e dom ju alltid med oavsett vilken plats dom kommer på å tur e väl de, för annars hade dom nog aldrig fått vara med överhuvudtaget =P man kan ju säga att dom e de landet som förlorat flest ggr, hehe stackarna. Jag tyckte dock att Turkiet skulle vinna men dom kom iaf på en 2a plats, alltid nåt!


Idag va de ju meningen att jag skulle ägna heela långa dagen till gamla tentor men de e fan inte lätt å sitta å räkna på dom när de bara finns facit till EN! =S (å den ska vi sitta med i skolan imon tänkte vi så den gör jag inte idag) Men men får väl försöka kolla igenom tentorna ändå men vet ju inte om jag har fattat rätt, kan ju va helt fel lixom =S På dom andra tre kurserna fick vi ju svar på räkneuppgifterna på ett par tentor (iaf 2) men nähe inte denna gången! Jävligt dumt i och med att de e så komplicerade grejer denna gången ^^. Får väl sätta mig lite senare å försöka plugga in formlerna ist så jag iaf gör något vettigt..


Och idag fyller min mami år oxå, har fasen inte hunnit köpa present så hon får en blomma sen får jag köpa nåt i veckan ist...tror jag hittat en kul grej =) Jobbigt att hon ibland fyller på mors-dag =P då ere lixom dubbelt upp på samma dag haha..så dubbla grattis till Mami! <3


Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback