Lördag

Jahopp...Lördag = Tentaplugg, å jag vill verkligen verkligen inte!!! Vill ju ner till Nösnäs å kolla på dragkampen jue! Fy så typiskt asså =( men man kan inte få allt..får väl hänga med på nån tävling nånstan i Sverige nångång ist. De bli nog bra! Synd att inte VM e här iår oxå, de hade varit nice =D Nu ere i Sydafrika å de e enna liite skillnad på avstånd =P hehe..

Svala gick iaf bra i paddocken idag =) alltid nåt! Solen tittade fram lite då å då, så ändå en bra start på dagen idag! ...även om resten kommer bli tillägnad Finansiella Ekonomin ^^.

Jaha å så kom ju inte Sverige med till Eurovision-finalen iår...katastrof! :O Så den tänkter jag inte kolla på ikväll! Har ju hört låtarna å dom e inga höjdare faktiskt....men fyy va jag tycker synd om Anna! Verkligen inte hennes fel...inte svenska jurryns fel, inte den utläska jurryn heller (som de va förra året!) utan iår va de SVENSKA JÄVLA FOLKETs fel...själv gillade jag inte Annas låt men den va ju långt ifrån dålig, inte min smak bara...Europa vill inte ha en liten söt blondin som sjunger en sorlig sång, tyvärr asså...hade Eric Saade eller Darin kommit vidare som båda jurryna tyckte., så hade vi garanterat kommit till final..Darins låt va väl inte superbra men de va precis en sån låt som ex Ukraina, Azerbadjan å dom där alltid har å de e ju sånna som kommer bra (tyvärr kanske man ska säga) + att han kommer ifrån dom trakterna.. jag å Marie röstade ju massa gånger på Eric å Ola haha men inte fan hjälpte de! =P Ja de e synd asså...blir så förbannad på kvällspressen när dom använder ord som "flopp" å sånt för då tror ju verkligen Anna ännu mer att de e hennes fel...men i GT stod de iaf "Det är inte ditt fel Anna" å så stod de allt dedär med att jurryn faktiskt bara hade henne på sjätte plats å inte för att låten va dålig utan för att den inte funkar i Eurovision, och sedär ja, dom hade rätt! Norska kvällspressen hade tydligen spytt galla över Sverige å Anna för att hon inte gick vidare..så jävla tyket...jävla norge asså, synd att dom har en bra låt iår oxå =/ hoppas ändå att dom kommer sist!!!! Blää...stackars stackars Anna, hon kommer ju aldrig mer våga ställa upp i Melodifestivalen =( ...Får väl hoppas att Svenska folket fattat grejer nu iaf då..att man tyvärr måste rösta taktiskt å inte bara gå efter att låten e bra...tycker vi borde ha en tävling där nån går vidare till Eurovision och en tävling där man röstar fram, enligt folket, bästa bidraget som bara vinner i Sverige så att säga.. å då ska ingen jurry vara med och påverka! De kan dom däremot få vara på den förstnämnda.

Jaja haha va mkt tjöt de blev nu..nu ska jag tentaplugga!


Tack för mig!
Over and out. . .



Ps
.Om ni ser en svart-vit hankatt med vit svanstipp runt trakterna i kyrkenorum/högenorum så kan ni väl höra av er!!! Ska ner till Rapsvivel ikväll å kolla efter honom.Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback