=)

Åh vad kul att de ska komma nya islandshästar till Lyckans! Verkar nog dock inte bli ridskola men turridning verkar vara på G..dom nya ägarna hade tydligen ringt Lollo på Raudhetta häromdagen å frågat om hon visste nån som ville sälja ett gäng goa hästar =) Raudhetta skulle ju oxå lägga ner för en tag sen men nu e dom back on track, härligt! Så tråkigt när verksamheter lägger ner =/ Jaja vi får hoppas de blir nåt bra där uppe på Lyckans, hade ju hoppats på ridskola så alla små barn kunde få komma tillbaka men men de blir nog bra ändå!

Jaha å vad gör jag idag då? INGENTING, absolut nada.. kom hem från stallet vid halv ett å sen dess har jag duschat, fixat mig å nu har jag suttit ett par timmar framför dumburk nr 1 o 2 å väntat på Marcus..sjukt jävla hungrig e jag så skynda diiiiiiig! Tänkte äta mig fet(are) =P på kinamat idag, mums! Uppdaterat min playlist på Spotify oxå, de va påtiden asså haha =P så nu har jag masssa bra musik!

Nu har mina efterlängtade short kommit oxå som jag beställde från HM för ett par veckor sen..jävla lång lev.tid =S ska dock skicka tillbaka jeansshortsen, dom satt ju förjävligt! Tjoho..hade dock velat ha en storlek mindre på ett par men de fanns inte.. jaja man kan inte få allt..tydligen =P


Hej på er!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback