1 Maj

Herregud vad April gick snabbt...månaden bara flög iväg! Igår skrev jag tentan i Internationell Ekonomi och eeh ja..vad ska man säga? Är dom snälla med rättning så kan jag ha chans till godkänt men e dom hårda ere illa =/ Haha typ alla kände så om den tentan så vi hoppas dom inte e så hårda =P åh fy vad jag hoppas att jag får G asså! Då ere bara en kurs kvar i Nationalekonomin sen slipper jag den skiten å sen ere sommarlov! Ja de blir ju faktiskt lov för mig..på gott å ont mest ont eftersom jag inte kommer ha några cash, suck. Jag kommer klättra på väggarna av tristess, men men....på måndag körs alltså Finansiell Ekonomi igång å jag har hört att den e as svår så de blir nog en intensiv Maj-månad..ska ju flytta mitt uppe i allt oxå! Kommer stå en container på gården nästa helg så då blire till att rensa ut en massa skit å börja packa ner sånt jag inte har nån använding för just nu..ska börja spana efter en ny säng som mamma å pappa lovat att vi ska få =) De funkar tydligen med mutning haha =P ja ska vi flytta ifrån de här superfina huset där jag tivs mer än bra så ska jag fasen ha nåt för de hahaha nej skämt åsido, de va bror min som ville ha ny säng så då får jag de oxå =) sjukt bra för de e lite trångt i min lilla 90-säng när Älskling sover här, lite skillnad mellan en 90-säng å våran 140-säng som vi har i hans lägenhet haha..liiite skillnad =P

Efter tentan åkte jag hem å fixa mig sen stack jag å Lena in till stan, hem till Julia för lite förfest..sen sprang vi runt på Avenyn för att hitta nån bra krog haha, slutade med Nivå för där stod vi på listan...kom typ inte in om man inte gjorde de för de va sjuuukt mkt folk =P. Idag mår man som man förtjänat...

Just nu gör jag inte allt för mycket..kollade på Sex and the city-filmen förut (igen hehe) å nu går "ciao bella" men den verkar kass =P..kollade igenom lite bilder förut å så kom jag till mappen me Ganti...åh vad jag saknar den hästen asså...i Augusti e de 3 år sedan han såldes..inte konstigt att jag saknar honom, han var ju mitt liv under hela gymnasiet! <3 visst, han va enveten som en jävla get ibland haha vägra gå från hagen å sån skit, de gjorde mig galen..men han va så charmig ändå så de gjorde lixom inget..guud vilket ögongodis han va asså, så sjukt söt! =P och världens snällaste..skulle aldrig skada en fluga, som man säger. Härligt att jag iallafall har hittat en annan häst med minst lika mycket charm, och som har sjukt dåligt tålamod, precis som jag ibland haha.. men ingen slår min Ganti!! Ingen..Skulle göra vad som helst för att få tillbaka honom...tänk han å Svala, perfekt match! =) Han såldes ju mitt i när jag nästan fått ordning på tölten! Å nu tränas han ju inte, utan går på nån slags turridning för handikappade...typ..himla synd för han hade potential! De va bara viljan som fattades..och hård träning..Men jaja sånt e livet, nu e de Svala jag ska få i toppform istället! =)


Jahopp, vad ska man göra nu då? Blir till att dega i sängen hela kvällen...väntar på att Älskling ska höra av sig...han har varit i Boxholm å tävlat...skickat sms men inte fått nåt svar =/ ?...


Skitsamma!
Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback