Sålt

Jahopp nu var huset så gott som sålt då alltså =/ om det inte dyker upp något på besktningen på Måndag då men de skulle jag knappast tro. Palla att vi inte ens hade behövt anlita en mäklare!  Dom som (antagligen) ska köpa de var intresserade redan innan de blivit officiellt! Vi losar alltså 70 000 i arvode ^^ haha jaja lätt att vara efterklok! Fan va overkligt de känns att flytta efter 13 år..jag e ju van vid att flytta då vi gjort de 6 ggr ( :O ) men har aldrig flyttat från ett hus efter så lång tid! Å enda sidan behöver jag rensa ut all skit från mitt rum så de e la lika bra haha..

Jaja nu ska jag återgå till tentapluggandet, ska räkna uppgifter nu i helgen å sen koncenterar mig 100% på teorin resten av veckan (eftersom tentan bara innehåller två räkneuppgifter) råka gå upp några timmar för sent idag hehe så har en del att göra =S


Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback