En Stilla Bön

Okej Mr Gud, nu har jag kanske bett dig om en del grejer det sista...med tentor å sånt å jag e verkligen jättetacksam för att du har hört mina böner och bekräftat dem, TACK så hemskt mkt! Men nu har jag en till liiten grej att be dig om *sorry* de e ju nämligen såhär att jag har sökt sommarjobb på Swedbank å de hade varit grymt bra om du kunde slå dem en signal å lixom..ja..rekomendera mig..haha...nej men skämt å sido...JAG VILL JAG VILL JAG VILL, verkligen inte jobba på fucking jävla Coop Extra i sommar igen!!! Kom igen, jag vet att du e en schysst kille ;) Baden, Borealis, Ineos å dom andra ställerna jag sökt till kan du oxå få ringa men bank hade nog varit allra bäst på meritförteckningen faktiskt =)


Jaja, tack på förhand!


Med vänliga hälsningar
Josefin Karlsson

...som snart inte längre bor på Rapsvivelvägen 2 =(

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Vart ska du flytta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback