Åh

Fuuuccck va detta tentapluggandet går dåligt asså =( har ju faktiskt haft tre hela dagar på mig att bara nöta in teorin men de sätter sig fan inte..åh..så störande! Jäkla skitkurs asså...blir förvirrad heeela tiden..de ska till väääldigt mkt för att jag ska klara den imon...gäller att köra på logiskt tänkande å hoppas på att de inte kommer så många frågor om ISLM-analys å Exchange Rate för då e jag körd =/.

Fy satan i helvete vilken ångest jag har!

Nu är vårat hus 100% sålt oxå å jag vettekatten när jag ska hinna packa mitt i allt pluggande =S Får bli en del sena kvällar framöver =P.



En sista grej innan jag avslutar..måste be lite till Gud igen genom bloggen...
SNÄLLA GODE GUD I HIMLEN GÖR SÅ ATT JAG FÅR JOBBET PÅ SWEDBANK! Jag e ju såååå nära...är en av dem tre som fick komma på intervju (av typ 25 st!!!) fatta va jag slet me de personliga brevet asså haha men all hard work paid off =D jag e medveten om att om jag får jobbet kommer jag få slita som ett djur för att lära mig men vafan..allt e bättre än Coop..lr? =) Ok inte allt..men Swedbank e bättre än Coop iaf! Kommer ju dock inte få samma goa schema som jag hade på Coop förra året..de va guld värt på sommaren =P kommer ju få jobba 8 timmar om dagen som normalt folk haha å troligtvis längre timlön men äsch..en sjukt bra merit hade d varit!!!


Tack å hej!
/ Pluggande tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback