YES =D

Sista tentan för läsåret blev även första VG't för läsåret =D Tjoho i Finansiell Ekonomi oxå den svåraste kursen i Nationalekonomin! Ååh jag va så jävla värd de asså för jag å Lotta la faktiskt ner riktigt mycket tid på denna tentan! Jag tyckte faktiskt att det kändes riktigt bra men vågade inte hoppas för mycket eftersom allt hängde på ifall man satte formlerna eller inte..minsta lilla fel så hade ju uppgiften blivit helt fel liksom..men jag satte alla formler med andra ord! Men gud va skönt, klarade mig igenom hela första läsåret utan ett enda underkänd! =D Fyfan va stolt jag e över mig själv nu asså haha men så har jag ju faktiskt pluggat oxå..finns ju en del dumhuvven i klassen som inte pluggar å sen gnäller dom över att dom inte får godkänd..de e ju precis så de ska va! Man ska fan inte få glida sig igenom kurserna! Maher älskar ju folk som får VG på hans tentor haha för han vill ju helst att man ska sitta å plugga på hans kurser 24/7 =P så nu älskar han även mig! Haha Gött! =D Nu blev jag nästan lite sugen på att läsa B-kursen =P fast den e typ 150% svårare så näe tack, skippar de =P


Jaja tralalala nu ska jag hoppa in i duschen!



Tack för mig!
Over and out. . .



Ps.Min blåsa på foten, som jag fick i Lördags efter att ha dansat hela jävla tiden då vi va inne på Park Lane i hyfsat nya skor, e nästan värre nu å ändå har jag inte gått i några skor som klämmer =/ har gått i mina lacoste å ridskorna enbart! Eftersom jag inte får i foten i några andra..kul kul tur att de har varit regn för jag kommer som sagt inte i mina sommarskor =S. Kul att man får skita i festandet denna helgen pga att man inte kommer i några skor =S Jag kan inte gå riktigt på foten utan går som en jävla invalid!.Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback