Sommarlov!

Härligt med sommarlov =D

Igår tog brorsan och kusin studenten (och anton + 10000 till haha) de va riktigt nice! Helt sjukt festsugen blev jag haha så tur att vi ska ut å fira ikväll att Lena tagit mäklar-examen =D Tjoho stort GRATTIS till henne!

Idag har jag varit hurtig, körde mamma till jobbet vid tio sen åkte jag ut å red Svala och efter de tog jag en tur med Glod när jag ändå va i farten! Haha..Eftersom Linnea inte kunde idag så tyckte Thomas att jag skulle rida två hästar, inte mig emot =P Svala skötte sig jättebra idag <3 och likaså Glod, härligt att för en gång skull rida en häst med världens skönaste "symaskins-tölt" hehe hon kan tölta snabbare än va Svala galopperar, ungefär =P duktig tjej! =D Ja de va riktigt skönt idag, vinden fläktade alldeles lagom. Nu står även Falki (Annikas supersöta häst) hos oss ett tag, hon skadade armen i vintras så han har inte blivit riden sen dess...e väl meningen att Caroline ska behandla honom lite å skritta igång honom å de verkar som att dom tänkt ta hjälp av mig oxå =P men det gör jag så gärna så nu när jag inte ska jobba. Han blir väl kvar där ett par veckor sen ska han upp till värmland igen.

Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen så jag slipper stressa ihjäl mig sen =P måste ner å fylla på mitt busskort oxå innan vi beger oss till Lena..jobbigt att inte ha månadskort längre =P haha


Sup och svälj, trevlig helg!

Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback