Gårdagen!

Riktigt bra kväll igår på Park Lane! =) Blev ju en del dricka men mådde faktiskt inte så kasst imorse =D (jag blir alltid jättebakis annars även om jag inte ens dricker speciellt mycket!) så jag e supernöjd!

Låg nyss å kollade på The Ugly Truth, haft den på datorn i säkert ett år men glömt bort den =P Ååh vilken bra film!!! <3 Riktigt härlig tjejfilm som man bara förälskade sig i! Nu längtar jag efter Sex and the city 2, måste ta å se den snart asså!





..och jag saknar Älskling helt sjukt mkt! KOM HEM NU! 5 dagar e alldeles för lång tid jue!


Btw..har ni kollat vädret lr? Fyfan säger jag bara, superdåligt måndag tisdag å onsdag =( så typiskt nu när de varit skit fint väder i 3 veckor...Svensk sommar i ett nötskal ^^

Nu blir det sängen!
Over and out. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback