Fiin

Fått hem min fina volang-klänning som jag beställde häromdagen =) Satt som smäck! Dock lite väl kort kanske men de e ju en sommarklänning så whatever =P tråkigt att den bara fanns i svart men dom vita sidenbanden längst ner på varje volang piffar ändå upp de lite! Kände att jag va tvungen att unna mig ett sista klädesplagg för sommaren eftersom jag inte kommer ha råd med mer shopping =( jag som hade "behövt" ett par vita högklackade som inte e helt öppna eller va man ska säga...sånna som e moderna nu u know..hade varit supersnyggt till! Men men that's life.


Nu ska jag snart iväg till familjen Ekström på födelsedag- och examenskalas! Sen blir det biomys med Älskling! <3

Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback