Onsdag..för alla er som missat de.

Jaha då har jag sagt ja till ett projekt i sommar då (åtminstone 1 månad) ett till haha räcker det inte med Svala å Ragnar? Men vafan, kan ju inte bara säga nej sådär när nån ber om hjälp =P inte när de gäller hästar! Va ju meningen att jag skulle sätta igång Falki men han ska behandlas ett par ggr innan åså så de blir senare, blir nog att jag rider honom några helger åså till hösten så sköter Caroline resten..för sen kommer jag ju ha fullt upp med skolan liksom...

Mitt projekt heter iaf Ragge (haha fult namn jag vet) å e världens sötaste lilla ponny..när jag säger liten så menar jag liten oxå =P maxad B eller liten C-ponny, kommer inte ihåg riktigt men de e helt ok att rida honom om man väger under 55 kg å inte e lång..jag väger ca 51 kg å e 1.60 så de va därför Caroline fråga just mig...kommer känna mig lagom töntig på honom hahaha men vad gör man inte för att hjälpa till!? Anledningen till att jag ska rida honom i sommar e för att han har gått med felaktig sadel jättelänge men har nu fått en ny och blivit behandlad och behöver mest bygga muskler nu åså...han har bockat en massa pga att han har haft ont i ryggen så tjejen som äger honom vågar inte rida honom just nu, men jag ska allt få ordning på honom tänkte jag =) enligt uppgifter så bockar han inte längre men ska åka å provrida honom nästa vecka för säkerhets skull för jag har faktiskt inte lust att ta mig an ett projekt som slänger av mig =P jag e ju inte alls van vid sånt så jag hade ju flygit som en vante trots att han e så liten =P så han ska stå hos Caroline för behandling och "tillridning" =) blir till att gå upp ännu tidigare än vad jag gjort hittills för att hinna två hästar + hinna njuta av solen nån timme eller två när jag kommer hem...är i stallet kl 10 nu men de får nog bli 9 ist då, puh =P inget sommarlovsslappande för mig inte!

Men som man bäddar får man ligga =P


Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback