Hej hå lets gå

Sitter här å väntar på Lena i värmen, säkert 30 grader här inne..har ju öppen dörren men vafan de e ju 23 grader ute så de hjälper lixom inte =P Ska snart (såfort Lena e klar!) ner till torget för de e ju Sundanatta =) party party..baden har ju 21 hela sommaren (tjoho slipper dra dit kl 21.30!) så ska väl kanske dit sedan eller nja de blir väl imon..först blir de iaf att sitta å glassa i lenas båt =) Är inne på min andra cider nu haha inte för att de e mkt men ja, får ju underhålla mig på nåt sätt! Kan inte klä på mig förän vi ska åka för de e en pool i min navel, ääckligt jag vet! haha..ne men denna helgen blire party för hela slanten (bokstavligt talat!) de e niiice =D KOM IGEN NU LENA VAFAN JAG E PAAAARTY!

Den 17 Juni vill jag även promota lite för då ere Club Mellow @ Stars N Bars igen =) Vi ska nog vara värdinnor igen skulle jag tro..de va jävligt kul sist även fast jag va lite blyg i början haha =) Jag blev kär å två afroamerikaner (tjejer) som va på besök i Gbg för en dag å dom skulle kolla runt lite å sen komma tillbaka å de gjorde dom fanimej oxå =) Bäst på Engelska e jag hahaha eller inte =P lärde dom lite svenska ord så som "lagom" å "stenungsund" hehe de va kul!


Aja nu ska jag gå ut lite för de e förjävla varmt här på datorn å i vardagsrummet =P

Tack för mig!
Over and out. . .




Du gör min dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback