Härlig Fredag

Imorgon kl 05.30 bär det av till Norrköping med Carolina och Lena för att kolla på SM för Islandshästar, fett nice =)

Ikväll ere enna fullt upp haha..ska rida Ragnar kl fem å måste ju hinna äta innan dess (nu e kl tjugo över fyra!) sen ska Lena komma upp vid halv sju så ska jag rida Júni, de ska bli spännande eftersom jag aldrig ridit honom förut =) sen blire till att åka å ta ut pengar, duscha å packa å sen hopp i säng så man åtminstone får sova 6 timmar inatt! Lär ju inte somna förän halv tolv iofs om jag känner mig själv rätt =S Skulle behövt åka till Mjörn å hämta mina stölvar som jag så smart glömde ta med mig i Onsdag, dom har nämligen visat regn imon i Norrköping å superfint på kvällen samt Söndag. Någon som har ett par stövlar i storlek 37 eller 38?!



Ha en superbra helg allihop, för de kommer jag ha!


Tack för mig
Over and out. . .



Update:
Kl e nu snart tio å jag har inte ens duschat än eller packat klart så några 6 timmars sömna blire iaf inte =P 4 kanske hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback