...

Att gå å lägga sig när man är upprörd är ingen bra idé...sovit ca 4 timmar inatt ^^

...och jag är fortfarande irriterad...känner mig helt gråtfärdig.

Sammanfattningsvis: sova bort ilska går ej.



Får hoppas att jag blir på lite bättre humör sen för ikväll ere ju party!
Men just nu är partyhumöret som bortblåst...tack så jävla mycket för det..




Update: FAN HELVETES JÄVLA SKIT! Otursdag nr 1 jaja himla roligt! Hela himlen öppna sigx10 när jag va ute å red..har seriöst aldrig varit med om ett sånt skyfall! å även fast jag alltid har mobilen i en plastpåse när de regnar ute så läckte de in å den e alltså nu vattenskadad. SÅ NU ÄR MOBILEN SÖNDER! fan jag har ju verkligen inga pengar till att köpa ny mobil å känner absolut inte för att slösa 1000 spänn på en skitmobil som jag kommer avsky...åh suck nu vill jag bara lägga mig under täcken å lipa tills jag somnar å de e nog precis vad jag ska göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback