Sommarjobb

Jahaja då har man skickat in CV å grejer till Gofab och Borealis ang. sommarvikariat som ekonomiassistent...har även skickat in en spontanansökan till Hogia =) (stod att man kunde göra så på hemsidan hehe) ska väl ta å söka seriöst till Systembolaget oxå, dom söker aldrig sommarpersonal i Stenungsund men kunde Julia fixa så kan jag ;) höhö...nu väntar jag bara ivert på att Akzonobel ska öppna sin sommaransökan via weben, dröjer till 10 Februari eller nåt..hoppas verkligen dom söker nåt på avdelningen för Ekonomi och Administration!

Sitter här å funderar på vilka fler ställen de finns som kan tänkas söka assistent/sekreterare över sommar? Hojta till om du kommer på nåt!

Hoppas som fan på att jag får nåt annat i sommar asså..pallar inte Coop en sekund till =S !!!





Ha de gött!
Älskar alla som älskar mig
Over and out. . .





Åmål och åka skidor v10?
Tyskland v12?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback