Sol vind och vatten

Fan va jag vill bort från denna svinkalla tillvaro!!! Hade varit såå härligt att åka utomlands men nix de har jag inte tid med =( kör igång med 5-veckors kurser nu efter dom här två tentorna å då har man verkligen inte tid att missa nån lektion eftersom de e rätt svåra räknegrejer vi snackar om här =S Nationalekonomi, på engelska dessutom, puh! Får vänta till slutet av sommaren helt enkelt..

Vet massor som åker till Thailand, Hong Kong, Egypten etc nu (fuskit värre!) men själv ska man till TYSKLAND om två veckor...hahaha =D men de ska bli nice faktiskt, även fast de kommer va minst lika kallt där! Ska åka med Marcus, Christian, Marie & Olof..blir en liten roadtripp sådär, haha jag som e van vid att köra lilla Clion kommer ju ha problem till en början med Christians jäkla Saab kombi =P stor e den jämför med lilla mig! Hehe men jaja, motorväg e ju inte dirr svårt att framföra bilen på =P. Jäkla Olof bara den fuskisen som slipper köra pga att han inte har körkort =P.

På tal om Clion så e raringen inne på service nu =( så får köra en Renault Mondus till skolan på tisdag & lördag, PALLA! Så jäkla obekväm att köra asså! Å den bara dör ibland även fast man har koppling nere å shit, hel skumt.. fast bara när man står still asså, inte när man kör som tur va! Fattar att dom har den som lånebil haha fan ingen som skulle vilja köpa den =P. Sist vi hade lånebil fick vi ju en Golf som va helt underbar att köra! En sån ska jag skaffa mig när jag blir rik =) å ena sidan ere rätt bra att vi inte fick den nu för man fäster sig så vid den haha å vill inte lämna tillbaka den.



Nu ska jag duscha sen blire lite sista tentapluggande inför morgondagen!


Ha de gött!
Älskar alla som älskar mig!
Over And Out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback