KAN MAN HA TRÅKIGARE ÄN JAG JUST NU?!

Dagens tips: Skippa skitsnacket vetja! De e ju som om ni skulle sitta å snacka skit om mig till min egna morsa vafan! Inte speciellt smart av er faktiskt...




Tentaplugg-vecka och Josefin blir superförkyld som sedan leder till 39-graders feber...VAFAN LIKSOM?! Lägg av..jag som skulle plugga massa denna veckan så jag klarar tentan på Tisdag =( fan..pluggade lite i måndags å lite i tisdags..idag gjorde jag typ en budget-uppgift..woho..detta gick ju..euhm...bra? Blir till att idiotplugga lördag och söndag så alla räknesätt sitter =/ sen idiotplugga teori på måndag för jag har upptäckt att hälften av tentan e teori!!! Hade INGEN ANING om att de skulle va så mkt teori =S fan asså..riktigt svåra grejer ere oxå..de e inte som OVAn då man kunde hitta på lite å få VG, tyvärr =P. Fan va dåliga föreläsningarna har varit egentligen när jag tänker efter...

Och inte nog med det, tenta i Marknadsföring nästa lördag oxå...har ju inte ens gjort klart sista kapitlet =S de e skit svårt verkligen så de va ju meningen att vi skulle sitta i skolan igår lr idag men ja, Josefin blev ju sjuk! Får väl sitta nästa onsdag istället å idiotplugga in allt torsdag & fredag...





Fredag å alla e ute å har kul å hemma hos Olof & Marcus ere jobbfest..
Och jag sitter här..helt jävla ensam å övergiven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eller jobbfest å jobbfest.."avskedsfest" för *tänker inte smutsa ner min blogg med hennes fula namn* Hon ska till NY på språkresa i en månad..EN FJUTTIG LITEN MÅNAD..skämtar du med mig lr? Inte fan fick jag nån avskedsfest förra lr förrförra året när jag va utomlands 4 veckor på sommaren? Hahaha hallå eller..ok om hon skulle vara borta ett halvår kanske..men haha 4 veckor..jag dör av skratt!!!!!




Det här året började inte bra asså =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback