Tentaplugg och melodifestivalen delfinal 2

Yesbox, här sitter man en lördagkväll i soffan och kollar melodifestivalen med päronen å käkar räkor *mums* varit uppe å ridit Ragnar en sväng idag, men har även hunnit plugga lite...gud va duktig jag e ibland! Haha

Imon blir de väl ungefär samma schema skulle jag tro..(bortsett från melodifestivalen då) rida vid elva (med Elina?) sen lite tentaplugg. På kvällen hoppas jag att Älskling kommer hit med har ingen aning när Boxholm-gänget drar hem..så vi får väl se.

Blir ju inget firande av alla hjärtans dag iaf =(



Well well..Erik Saade och Andreas Johnsson gick vidare ikväll iaf...otippat haha not! De kunde man ju verkligen lista ut! Alla andra låter sög verkligen..förra veckan va de mkt bättre klass på låtarna. Eriks låt va faktiskt bra och Andreas va fin men kanske inget man vinner Eurovision med! Hade varit så jäkla gött å sopa banan me alla jäkla tallibanländer iår som bara röstar på varann!! Så kom igen nu svenska folket! VAR LITE TAKTISKA VAFAN! =D Norges låt e btw jäkligt bra har jag hört så får se om jag kan leta fram den å tjuvlyssna =)




Hoppas iallafall Ni får en mysig alla hjärtans dag! <3





Jaja, tack för mig!
Over and out!
Pussa <3






Nästa helg kommer min söta lilla frugan hem igen!!!! Perfekt avslutning på en jobbig tentaplugg-vecka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback