*Puuh*!

Åh fyfan vilken lättnad! Klarade båda tentorna jag gjorde i Januari så nu e 30 högskolepoäng helt avklarade! Nu gäller det att sattsa 100% på Microtentan som äger rum nästa Fredag *gaaaah!!!* Fattar verkligen ingenting, massa räkneskit bara som jag suger på =( har bokat in några tentadagar med några klasskompisar (eller kurskamrater eller vafan man säger =P) så får hoppas vi kan hjälpa varandra att förstå...har ju iaf ett mattesnille å en som älskar ekvationer så jag får hoppas på att jag får in nåt dom förklarar för mig haha..jaja, den som lever får se!










Ps.Jag bara ääälskar min iPod touch som jag fick i födelsedagspresent! =D Ska ta å köpa mig en ny digitalkamera för julklappspengarna oxå! Ska bara lyckas välja vilken jag vill ha =P.Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback