Hahaha

Först måste jag bara skratta lite å alla patetiska människor..
HAHAHAHAHAHA!!!!



Igår och idag har jag varit ute å motionerat både mig å min söta Svala..stallet ute på Mjörn e helt igensnöat å istället för att hålla på å böka med att skotta, släpa sadlar fram å tillbaka å allt annat, så bestämde jag mig för att gå ut å gå med henne en sväng =) Gick ju inte särskilt långt, dryga 40 min bara, men de kändes ändå härligt! Hon e så underbar den hästen va! Om man förbiser allt det där stökiga å olydiga med henne dvs haha men de e de som gör henne så charmig! Hon har en sån oerhörd stark personlighet (L) önskar bara att jag hade henne lite närmare å att jag hade mer tid...Mjörn e ju inte långt egentligen men har man inte tid e de långt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback