Fjällen

Jahaja då blir det alltså till att åka skidor helgen vecka 10...hahaha ska bli jävligt spännande med tanke på att jag inte ens kan åka skidor! :O =P Fan måste fixa termobralls å grejer, sånt har ju inte jag längre! Hör av er om ni har ett par som ni tror passar lilla moi =P (gärna svarta)





Ååh...snälla SNÄLLA gode gud i himlen jag vill bli godkänd på Micron!!! SNÄLLA!!! Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är!!! Jag orkar inte två tentor med en dags mellanrum =( med tanke på att jag fattar NADA av Macron oxå så kommer jag ju få plugga som in i helskotta till den lixom..då hinner jag inte med nån satans jävla omtenta i en kurs som egentligen e lätt men som jag bara inte fattade =S eller ja räkne-uppgifterna satte sig men inte teorin å tentan bestod mestadels av teori...blää på de!

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Har faktiskt ett par svarta thermobyxor strl xs märke everest du skulle kunna få låna.. Med hängslen o allt så du inte får ner snö i brallorna eller tappar dem i backen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback