Alla <3 dag

Asså..kalla mig idiot men jag tycker alla hjärtans dag e så himla överskattat! Behöver man verkligen en speciell dag för att visa sin pojk/flickvän hur man känner? Lägg av, för mig ere alla hjärtans dag varje dag, haha! Och på en söndag..tråkigaste dagen på hela veckan! Ok om det hade varit fredag, då hade vi väl kanske hittat på nåt "speciellt" (typ middag å bio som inte alls e speciellt egentligen haha) men söndag...äh..kan väl mysa alla andra dagar i veckan ist tycker jag! =)


Haha jaja skitsamma =D

Idag har iaf varit en likadan dag som igår, fast betydligt mkt mindre plugg å ingen melodifestival! Red en sväng med Elina idag å jösses va hästarna fick jobba i den djuuupa snön haha stackarna va helt slut efteråt! Och de va vi oxå! =P



Tack för mig!
Over and out. . .




IloveyouIloveyouIloveyou!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback