Varning!

FYFAN VA BUBBLEROOM SUGER KUK! Beställde en sån himla söt sommarklänning i siden, MEN DOM SKICKA FEL FÄRG PGA ATT FÄRGEN JAG SKULLE HA "TOG SLUT INNAN DE HANN PACKA MIN ORDER" antagligen...för nu finns inte ens klänningen på hemsidan längre..Vafaan lixom? Kunde dom inte meddelat mig detta isf?  Beställde en vit/rosa fick en grön/vit/brun!!!!!!!! LITE SKILLNAD! Beställder jag en rosa vill jag ha en ROSA!!! Imon ska jag tamejfan ringa till deras jävla kundtjänst å skälla ut dom..seriöst? NELLY.com e sjuuukt mkt bättre (dom har konstiga små storlekar men de står oftast recenserat så man vet att man ska ta en storlek större etc)

När man skickar tillbaka en order från Nelly så kan man skriva att man ex vill ha en annan färg eller annan storlek..men på Bubbleroom måste man lägga en ny order via hemsidan å de e inte så jävla lätt när klänningen inte ens finns kvar!!!! Nelly fixar fram klänningen om den e slut i lager, de gjorde dom iaf för mig! Fan asså jag har skickat efter så mkt på så många olika ställen men nästan inget har passat, å nu när jag hittar värsta söta klänningen så skickar dom "fel" (med flit eftersom den andra färgen va slut!) suck...

Väldigt många som sagt till mig att Nelly alltid skickar fel men de har dom aldrig gjort för mig..klänningarna har bara inte varit i min smak de e därför jag skickat tillbaka dom..ne men de va lite tyket å skicka en annan färg utan att fråga..fuuuck no att jag tänker betala fraktavgiften, den kan dom stoppa upp nånstans! Resten av varorna jag fick var verkligen inga höjdare dom heller för den delen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback