Typiskt April-väder ^^

Sol - regn - sol - regn, hallå kan inte vädret bestämma sig nån gång? =P
Ser ut som att de har besämt sig för regn idag iaf..trååk men jag klara mig hyfsat från skurarna när jag va i stallet faktiskt =)

Men suck ändå från min sida..de e så himla synd att Svala har den där gamla knäskadan som aldrig vill bli helt bra =( hon har inte ont av den asså ingen smärta, men den gör henne så ostabil i tölten å även i galoppen i paddocken (ibland) de e synd för jag tror hon har riktigt fin tölt egentligen..okej jag snackar inte om några jättelyft, inga 90-grader direkt =P men fin för att va hon lixom...men kan ni tänka er..hon e duktig min lilla tjej ändå, för trots den alldeles för långa (ofrivilliga från min sida) vintervilan så gick hon bra idag...om man bortser från lite väl mkt överskottsenergi hehe men de e bara kul! =D Skrittade henne bara förra helgen men idag va jag bara tvungen å testa om tölten hade försvunnit eller ej (den gör oftast de efter lång vila) å de hade den faktiskt inte =) Ok den va inte taktren för fem öre men de va inte trav, de va nästan mer pass vissa stunder trots att hon e 4-gångare haha så jag va glad ändå! Hon e allt knepig min lilla tös (L) vad säger man? Typiskt sto? =P


Nu e jag ledig i 1,5 vecka å de ska bli såååå skönt =) Fast ah...ledig e jag iofs verkligen inte för jag måste plugga en massa nästa vecka men slipper gå upp halv sex å åka till skolan, alltid nåt! Ullared på Onsdag, jäkligt längesen jag va där. Skulle verkligen behöva klippa mig oxå men Elin har stängt denna veckan så kan inte få tag på henne =( hon e nog i fjällen eller nåt..hoppas att jag kanske kan få nån tid i slutet av nästa vecka lr nåt för jag har jäkligt ont om tid sen framöver =/. Men jaja de löser sig!


Idag e en bra dag trots tråkväder!


Tack för mig!
Over and out. . .





KÄRA GODE GUD I HIMLEN GÖR SÅ ATT JAG KLARAR MACROTENTAN FÖR JAG HAR INTE TID MED OMTENTA JAG SKA JU FLYTTA MITT UPPE I ALLT!!! =/ PLEASE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback