Torsdag

Tja Snyggingar! Jag hoppas att ni har varit ute å stekt i vårsolen denna veckan..de har iaf jag =)

Idag vet jag dock inte om jag tyckte de va så mkt vårsol...mest moln överallt som täckte solen =( men nu ere fint igen! Btw, läskigt med den där askan som ska "täcka Sverige" inatt..tycker så synd om alla vars plan blir inställda..fy vilken besvikelse lixom, men den som väntar på nåt gott...får vänta tills vulkanen lugnat sig =P.

Igår va jag uppe hos Ragnar en sväng..och *trummvirvel* JAG CYKLADE, jag Linda Josefin Karlsson har satt sig på cykeln för första gången på..euhm..ett år? *skäms!* satan vilken träningsverk jag har idag asså hahaha, men inte så konstigt för jag cyklade på mammas 3-växlade gamla tantcykel, min har 27 växlar..liiite skillnad haha jag fick trampa som en dåre för att ens komma framåt! Min cykel hade ingen luft i däcken men nu e däcken prima å redo att bege sig ut på landsvägarn i munkeröd! Så imon blire cykeln igen. Satt även ute i solen en timme på eftermiddagen så min nos fick både sol å massa frisk luft igår! Och vet ni vad jag gjorde sen? Jag gick ner till Nösnäs för att möta upp Älskling efter träningen...ja, så duktig va jag igår serru! =D

Pluggat har jag däremot inte gjort nånting å de e jävligt illa för de betyder att jag måste ägna heeela söndagen till detta..de ska iofs regna som tur e =P.

Idag har jag varit hos min söta lilla Svala, och kan ni tänka er - hon gick lika bra idag som sist jag red ensam..niiice =) På Lördag e Linnea back on track men eftersom hon bara ska skritta Glod så kan jag nog allt få till lite tölt ändå..kanske =P så himla tråkigt att hon bara går fint när jag e ensam =(




Jahopp, så nu sitter man här å hade egentligen tänkt ta en promenad men har faktiskt ingen lust längre..sitter här å väntar på Marcus som på sommar-halvåret e träningsnarkoman så ja..de blir ett par timmars väntande.....
-suck-



Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback