Söndag

Nu e klockan halv tre, har alltså suttit i över tre timmar å knappt tagit mig igenom 2 kapitel, över 3 kapitel kvar..fattar ni va svårläst den boken e eller =S den e verkligen SÄMST...ska bli så skönt när den här kursen e över asså, för den känns så jävla onödig, ger mig absolut ingenting...finansiell ekonomi som vi ska börja med v18 kommer nog va svår som satan men den e nog lärorik iaf (hoppas jag!) 

Läs fan aldrig Internationell ekonomi (IEA130) på engelska, de suger..
Seriöst helt jävla värdelöst!

Till hösten kör vi igång med Statistik 1 och 2 och sedan JÖKEN som måste suckar över men som jag hört ändå e rätt intressant så de ser jag ändå fram emot lite faktiskt (även fast jag vet att de kommer bli väääldigt mkt pluggande) jag har hört att statistiken inte heller e en dans på rosor, boken e på engelska åså men jag e inte så bekymrad över de faktiskt...allt e bättre än Nationalekonomin iaf! Vafan jag läser till ekonom, de e inte en dans på rosor nånstans men de visste jag ju när jag sökte..år 2 kommer nog bli det mest intensiva året, om man räknar bort C-uppsattsen år 3 då, men man får ju valuta för pengarna sen iaf, de e jag helt övertygad om!





Alltid lika roligt att plugga när de e fint väder ute på köpet =( som tur e ere för kallt för att sitta å sola på altan, å de e väl tur de för annars hade jag suttit där å inte här just nu =P inte för att de e så mkt bättre att sitta vid datorn kanske haha men måste ju få klaga lite på kurshelvetet å skitboken =P. Jag önskar att jag bodde på en gård å hade Svala här så jag bara kunde sticka ut å rida en timme, de hade varit nice.


Aja, tillbaks till pluggandet...

Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback