Officiellt

Nu är jag officiellt arbetslös i sommar...de känns skit faktiskt ='(

Jag e inte ledsen över att jag inte ska jobba på Coop i sommar..för seriöst, vem fan pallar 6 somrar där? =P Men de som kommer suga e att jag inte kommer ha nån inkomst överhuvud taget å har jag inte de kan jag ju inte ens betala för Svala å om jag inte kan rida i sommar...vafaaaaaaan ska jag göra då hela dagarna? =S Kommer ju regna hela juni å juli som vanligt lixom...

Hade jag fått veta detta i onsdags så hade jag kunnat sökt en sommarkurs eller två för isf hade jag ju fått studiebidrag men icke! Nu finns de inga bra kurser att söka längre eftersom de inte e så många som tar sen anmälan.



Update
:
Precis varit och firat kusin vitamin som fyllt 25, himla nice =) Men guuud vilken ångest jag har nu asså..ledig en hel vecka å så har jag inte pluggat nånting =/ fyfan vilken dålig självdisciplin! Jävligt illa faktiskt eftersom jag måste ta mig igenom 5 kapitel imon =S måste ju typ läsa alla sidor oxå å de suger ^^ åh vilken dålig lärare vi har nu asså..tur att vi bara ska ha han i den här kursen =P Jag saknar tråk-Urban =( hehe..satt nyss å strukturera upp allt iaf eller ja åtminstone gjorde en stjärna på dom sidorna jag ska läsa åså hehe (vilket som sagt nästan va alla men ändå) så ja, jag får väl se hur de går imon =P hade väl kanske varit gött å försöka fatta räkneuppgifterna men eftersom de inte e så många så tar vi de en annan dag, en dag närmare tentan, annars glömmer jag bara bort allt ändå.

Får hoppas att de inte e väder till att sitta ute på altan imon då för isf lär jag ju fastna där =)
Blåser de som de gör nu så lär de va svin kallt! Nästan så jag å Linnea blåste av hästarna imorse hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback