Nervöst..

Idag gör Älskling högskoleprovet..så håll tummen nu föfan! =D
(inte både tummarna för de betyder otur!)
Jag tror de kommer gå superbra!





Ännu en dag med härligt väder =D ska dock bli sämre vid 14-tiden, hoppas inte de blir allt för mulet bara för jag har ju lovat Caroline att ta ut Glod eller Frej idag efter att jag ridit Svala...tar nog helst ut Glod faktiskt för Linneas skull eftersom hon inte kan rida förän nästa fredag pga cpig praktik! Men Frej e förjäkla härlig han oxå haha stoooor Nordsvensk, lite busig bara =P bockar i galoppen bara för att han blir så himla glad å uppspelt, vilket jag inte e nåt större fan av asså hehe..får sätta mina rodeo-kunskaper på prov nåndag kanske.

Hästarna trasha paddocken när de va som mest snö så jag hoppas vi får ordning på staket å dylikt snart för nu vill jag börja träna henne på riktigt igen! Jag längtar tills Suss kommer, om nån månad eller två! Ni skulle sett hur bra hon gick igår! Shit asså jag trodde nästan jag hade tagit fel häst haha (inte för att d finns nån som e lik henne men ändå =p) påminner er ännu en gång att när jag säger att hon gick bra så menar jag inga jättelyft eller helt taktren tölt..utan bra för att va Svala!


Påminnelse till mig sjäv:
Leta upp någon som har ett par boots att låna ut, hade varit kul å se om hon gick bättre då. Dom Caroline har hemma e vanliga gummiboots men bara storlek small å dom e alldeles för små för Svalas bigga hovar =P




Fy va trött jag e..gick ju upp 7.20 idag jue :O men de va inte direkt nån ide att gå å lägga sig när man kom hem lixom..då blir man bara ännu tröttare..känns ändå rätt gött att va uppe såhär tidigt =) lär ju va pigg om en timme när jag ska åka så de e lugna puckar!


Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback