Mot alla odds..

Slängde precis allt material till Macroeconomics FÖR JAG FICK TAMEJFAN GODKÄNT PÅ TENTAN hahaha mot alla odds! Fan va grym jag är!!!! =D Han va nog seriöst snäll me rättningen, och de tackar jag än en gång Gud för =D kan varit så att han insåg att tentan va på tok för svår så han sänkte kraven lite.. men jag va så jäävla värd ett godkänt asså för shit va jag å Lotta satt å kämpa me dom gamla tentorna för att ens hitta å förstå svaren! Ååh va skönt, igår var en jäkligt bra dag! Va på Hornbach senare på eftermiddagen efter att jag vart i stallet oxå, å köpte tapeter! =) niice!


Ännu en dag med superfint väder men idag blir de ingen ridning för min del, tråkigt..hade tänkt åka ut till Ragnar men gör de imon ist då =) Fy måste verkligen sätta mig å plugga, läsa i boken som jag fattar nada av =/ men orkaaaa..egentligen ska jag va supertaggad nu när jag bara har en tenta att koncenterar mig på men..nix, ingen motivation här inte! Men gör jag inget idag måste jag göra skit mkt i helgen iaf på söndag..å de orkar man ju inte heller =P tänkte vänta ett litet tag till iaf så jag kan sitta ute på innealtan å läsa isf, men de e inte mer än 12 grader där än så länge.

Aja, nu ska jag samla lite krafter inför dagens tråkdag med pluggande..suck..
Ska skicka tillbaka min satans order från Bubbleroom oxå..hela skiten!


Tack för mig!
Over And out. . .




Fuck, nu har pollensesongen börjat...
Shit va förkyld jag blev helt plötsligt =S tur att jag ska hämta ut medicinen i eftermiddag!
Hoppas verkligen den hjälper..förra året va de inte så mkt men iår blir de nog jobbigt eftersom jag känner de redan nu =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback