8.00

Fick släpa mig upp halv sju imorse pga att Älskling skulle börja två timmar tidigare, å eftersom jag tänkt åka till stallet sen så fick jag åka hem å köra mamma till jobbet, åh kan ingen bara ge mig en bil och sen betala bensin etc? Hade varit superschysst hehe..Bror min har köpt en tjusig liten Volvo S40 men den lär jag ju aldrig få tillgång till =P

Hur som helst så e kl 8 nu å jag ska inte iväg förän 10 så vafasen ska man göra nu i två timmar då? =S Jag e härligt nog pigg nu så gå å lägga mig ska jag iaf inte göra för då kommer jag va skit trött sen..sitter å väntar på att dom ska ringa från vårdcentralen..I need some new pollenmedicin u know! Björkpollen har redan börjat smyga sig fram å om jag inte börjar knarka piller snart så kommer jag ha ett helvete sen, men de e inte så lätt å bara börja sådär när receptet gick ut i November ^^ ska be om att få en ny inhalator oxå, bad aldrig om de förra året men iår vill jag ha en faktiskt eftersom jag får så satans ont i luftvägarna..och ok, den hjälper inte helt, finns typ inget som gör...men lindrar lite iaf..de e skönt att veta att man har en sån om man helt plötsligt skulle få svårt att andas.


Men ok, och nu då?
Får se om jag kommer på nåt vettigt att göra fram tills 10 =P
Härligt med ledigt denna veckan iaf, eller ledig blir jag ju inte för jag måste plugga men slipper åka till skolan iaf!



Tack för mig!
Over and out. . .






Eminem - Crack the bottle (Y)



Update: Fick ett sms från Lotta när jag va i stallet att tentaresultatet har kommit nu..ska snart gå in på min sida å kolla...gaah..nervös..fuuuuck jag vill inte göra omtenta, jobbigaste kursen hittills asså! Lotta den grisen fick VG :O hehe shit grattis asså! =D De va bra jobbat måste jag säga! Men då tycker jag oxå att jag åtminstone borde få G eftersom vi pluggade en del ihop =P..aja...sanningens ögonblick närmar sig....wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback