<3

Köpte värsta söta (nästan för söt!) ljusrosa spettsklänningen igår =) Först tänkte jag ta en svart för den va sjukt snygg men eftersom spetts känns mer sommrigt så valde jag en "finare" färg. Kan ju typ ha den på midsommar om vädret tillåter! Måste iofs köpa ett par nya vita högklackade nu bara för de...va "synd" hahaha

Idag har jag varit ute på Mjörn å ridit me Linnea å nu har jag precis kommit ur duschen...har en mycket trevlig plugghelg framför mig..suck. Jag å Lotta har suttit i skolan efter lektionen torsda å igår men jag ångrar att vi inte satt måndag å tisdag oxå för de hade nog behövt, eftersom tentafrågorna på dom gamla tentorna e sjukt svåra =S och eftersom vi inte har våran sista lektion (som involverar typ 6 kapitel!) förän måndag å sen repetition på tisdag så kommer de bli jävligt stressigt, jag har sagt de förut å jag säger de igen, denna kursen SUGER!!! E ju en del krångliga räkneuppgifter oxå så dom kommer jag får koncentrera mig på i helgen när jag egentliegen hade behövt börja me teorin =(

Tack så jävla mycket LARS för att du åkte skidor vecka 15 å gjorde så vi får cp stressigt nu eftersom vi inte ens gått igenom dom sista 6 kapitlerna! CP!!!!!!!!!!!!!!


Blää på honom!

Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback