Quiz

Haha, gjorde ett test på Facebook..gud va tråkiga dom e egentligen men kan inte låta bli haha..

"Vem i tjejgänget är du?"

Den velande karriärskvinnan med en telefon vardera hand.
Du är den lugna och generösa tjejen som alltid slår säljrekord på jobbet. Du drivs av din envishet och har skobutikens nyaste och högsta par skor i sikte när du snärjer din kund. Vilket är ett bra recept för framgång har det visats sig. Du älskas för att du är du. Snäll, glad och omtänksam. Ditt romantiska jag drömmer om ett seriöst förhållande. Ta det lugnt drömprinsen väntar runt knuten! Din garderob är fylld av söta outfits och höga skor. En garderob värdig en toppsäljare.

Hehehe, det där me skor stämmer ju iaf =P. Drömprinsen har jag redan hittat, han stod faktiskt runt knuten, så den punkten e redan avklarad! Nu gäller det bara att bli en superbra karriärskvinna oxå då! =)


Ikväll blire "vinkväll" me raringarna å imon kroogen =D tjoho!

Nu måste jag fixa mig!
Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback