Kreta på Lördag! =D

Asså jag blir GALEN! Jävla människa..vafan är det för FEL på dig??? Ska det verkligen vara så in i helvetes jävla svårt att låta bli??? Jag har redan kapat en kommunikation mellan er, men det betyder ju förfan inte att det är OK att ringa istället...ååh, fuckface..du är dummare än vad jag trodde!

OCH BARA FÖR ATT JAG ÅKER TILL KRETA PÅ LÖRDAG I TVÅ VECKOR SÅ BETYDER DET INTE ATT DET ÄR FRITT FRAM FÖR DIG DIN JÄVLA HORA!!!!!!!!!

Ni får ursäkta mitt språk..men jag kan bara inte låta bli när det gäller denna jävla människa!!!! Hade ni varit i min sists så hade ni förstått...vissa människor rår man helt enkelt inte på..



Kreta på Lördag å jag e mer taggad än någonsin! Tjoho..2 underbara veckor...jag är dock fullt medveten om att det inte kommer va strålande sol å 30 graders värme varje dag eftersom det bara är i mitten av maj nu, men äh, har ju haft supertur med vädret alla andra ggr så nån gång ska väl vi oxå ha dåligt (Förutom på Mallis när de regna å åska en eller va det två dagar? Men då va vi ju ändå fett bakis såå haha!) får väl åka in till Chania å shopa om de skulle va mulet =)

Hur som helst så sitter jag här å filar lite på packlistan =) ska gå igenom lite kläder nu som behövs tvättas! Sen blire slappt resten av dan, vakna kl 6 imorse när Älskling skulle upp å jobba..sen sov jag typ 2 timmar å sen åkte jag upp t stallet..så jag e lite trött faktiskt =P. Imon blire stallet sen hem å duscha å sen åka ner t Apoteket å Kicks etc..köpa solskydd, plåster å lite sånt...hämta ut mina allergitabletter oxå för dom e slut snart å behöver dom nog när jag kommer hem....och på Onsdag ska jag rida lektion för Suss igen så då blir det en heldag i stallet...Torsdag=Jobb ^^


Nej nu ska jag rota i min garderob efter alla sommarkläder =D

Tack för mig!
PusshaaY
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback