Jahopp?

Fan..kl e nio å här sitter jag å inte gör nånting..har varit uppe sen halv sju. Skulle hängt med Caroline idag till Raudhetta..Lollo ska bedömma Keilir nu i helgen (hingsten hon tävlar) så hon vill att Caroline ska köra sin nya behandling på honom en gång till eftersom han svarade så otroligt bra på den sist! (han blev tydligen supermjuk å fin) Samma behandling som Svala har fått nu senast, men hon svara dock inte lika bra på den =( meen det visade sig att hon vill att Caroline tar flera hästar när hon ändå e där å jag ska ju till Torp en sväng sen så då blire för sent =( himla synd för jag hade ju velat hänga med å se Keilir..han e säkert ännu snyggare i verkligheten!


Så vafan ska man göra nu då? =S det ösregnar ju ute så jag kan inte ens åka upp t stallet..eller ja, jag har inte ens nån bil kom jag på..å ingen ide att gå å lägga sig igen för då kommer jag bara bli ännu tröttare...har dock jävligt ont i huvvet =S

Men..blää va tråkigt!!!












Visst e han snygg?


Update:

Ok, nu sitter man här igen..booring..fyfan vilket väder asså..regn regn och återigen regn! Kollar på reprisen av Så ska det låta, de e nog de bästa underhållningsprogrammet SVT har gjort faktiskt! Fast det blev bra först när Peter Settman tog över. Han e ju bara föör bra! =D. Nu va de visst slut...Puttes lag vann med 13-8, mohaha.

Men jahaja..efter maten blire som sagt en tripp t Torp för att leta efter några korta linnen (när jag säger korta mena jag att dom ska sluta lite under byxkanten, gamla hedliga linnen alltså!!) det görs ju typ bara långa linnen nu för tiden å det har jag så det räcker å blir över..gillar inte att bara ha ett sånt utan jag vill ha ett kortare utanpå det lite länge linnet..men det e inte så lätt när alla mina gamla e för korta =( så jag tänkte gå på linn-jakt så jag kan slänga dom gamla..synd att även HM har gått över till lite längre linnen, för dom gamla jag har e supersköna så jag hade velat ha nya sånna fast i en större storlek..har ju typ storlek 32 på dom å dom e på tok för korta nu! Har fått tips av kära Frugan att det ska finnas sånna på Vero Moda eller ja, Rut Mfl som dom så fjantigt heter nu ^^ så jag får åka dit å kolla..tänkte åka in t stan men orka! Har även spanat in ett par skit fina svarta sandaler på Eurosko men dom va jättestora i storleken så hade behövt 36or =S å dom va sjäklvart slut! Har ju 37 annars men på sommaren har man ju inte tjocka strumpor (iaf inte jag) så då får man oftast gå ner en storlek å eftersom 37orna alltid e slut annars så e ju 36orna slut nu. Typsikt, så typiskt. Men men hittar jag inte dom i rätt storlek så dör jag nog inte för det, för jag har ju kvar mina mörkbruna sandaler som jag köpte i slutet av förra sommaren..förjävla snygga e dom! ;D men det hade varit kul att kunna variera lite..


Karin varför jobbar du när jag e ledig? Jag ville ju fika!
Får fika med mig själv ist..fan va jag äter när jag e hemma å rastlös asså..suck..


Vinkväll imon? Krogen på Lördag?


Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback