Fuuuck You

Jag tänkte skriva en massa posetiva grejer här om att jag har köpt nya skor å ett jättesött "marin-linne" osv..men jag ångrade mig precis...inte den minsta lust att skriva posetiva grejer just nu faktiskt...


Onödigt att förstöra mitt glada humör hörrö...jävligt onödigt!
Tack...


Helt sjukt irriterande att humöret kan vända så tvärt...blää..
Och bläää på Coop Forum som inte gör saken bättre..
Varken för mig eller för oss..



Förresten...hallåååå!!!??? ÄR DET NÅGON SOM ÄR HEMMA I HELGEN ELLER? Jag vill ju ha paarty party ffs! KROGEN? LENA?! Verkar som att alla antingen ska hit eller dit..nu när jag äntligen e ledig =( typiskt..



Ååh..vet ni vad? Hektor från Aspenäs, Suss hästs avkomma, e till Salu nu såg jag på Max å Ásas sida...å jag vill ha honom! Sett massa videos på honom som Suss har visat mig..hon e mäkta stolt över honom kan jag lova å de förstår jag verkligen! Han e såååå snygg asså!!!! Kan någon ge mig 120 000 så jag kan köpa honom lr? Eller så kan ni punga upp 85 000 så kan jag köpa Kristall från Kilsmo istället..sjukt fin han oxå! Blev helt kär när jag såg dess två på en grymt bra inspelning på Suss kamera =).

 
Hektor Tölt

Hektor Pass

Kristall Tölt



Ps.Men Svala är ändå bäst i världen såklart!.Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback