Tråkigt. . .

Jag hatar att jag vaknar halv nio när jag egentligen inte borde vakna innan tolv. När jag vaknar så tidigt så e de inte för att jag e pigg å fit for fight så att säga...icke sa nicke..jag e snarare svin trött å förbannar gud för att han väcker mig såhär tidigt! Usch å fy...vände på mig å somna om igen...vakna tio över tio..insåg att nee fan jag orkar inte åka t stallet idag..de blir för stressigt..dessutom så regn/snöade de litegrann ute. Somna om igen å släpade sedan upp mig kl tolv..tillåter inte mig själv att sova till efter tolv om de inte e så att jag e bakis dvs =P hehe...blir så jääkla seg nämligen så då e de bättre att rycka sig i kragen å gå upp..

Så nu sitter man här med fett ont i halsen (igen :O) å ska snart hoppa in i duschen...jobba ikväll nämligen..blä! Tänkte dricka lite varmt vatten å honung som faktiskt lindrar halsont men jag har ju glömt köpa ny honung! Damn it! Använde de sista till förra gången, som va typ för 2 veckor sen knappt! Sen jag opererade bort mjälten har jag ofta jäävligt ont i halsen en längre period..de e skumt...men jag e glad att de e de jag får hela tiden å inte nåt värre! Lite småförkyld e jag ju nästan alltid =S men de har jag vant mig vid så de e skitsamma..de va jag ju innan oxå lixom! Jag e ju iofs vaccinerad mot influensan så de kanske e därför jag inte åkt på nåt värre i vinter...woah knacka i trä knacka i trä, man ska aldrig säga aldrig!

Jaja hur som helst så har jag sjukt tråkigt nu å roligare blire ju inte sen dirr =S Älskling e just nu påväg upp t Sthlm för att se Metallica..nice nice =) Fan jag hatar att jag, efter snart 1år, fortfarande saknar honom sådär sjukt mkt varje gång vi inte sover med varandra...fast å andra sidan betyder de ju att jag fortfarande älskar honom lika mkt som innan, så jag får väl stå ut me mina jobbiga tankar =) Kommer dock bli mååånga sånna jobbiga nätter i vår/sommar ='( (När de gäller de så gillar jag vinterhalvåret mer!)



Haha en sak till innan jag hoppar in i duschen...ring mig inte mitt i natten efter kl tre ffs!!! Skicka ett sms ist! (vaknar av de oxå även fast jag har luren på ljudlös men de orkar jag iaf svara på) Sorry men orkade fan inte svara, va helt yrvaken! Kul att du hör av dig men inte så sent!!! Hahaha =P


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .




-Suck- VARFÖR BLIR JAG INTE FÖRVÅNAD?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback