Tjoho!

Äntligen lite ljus i den mörka vardagen!
Bokstavligt talat...soool..men de va inte de jag syfta på mest..
utan...*trumvirvell*..

JAG SKA RIDA KURS FÖR MAX, SÖNDAG 5 APRIL i Kungsbacka...
Tjohooo säger jag bara, vilken glädje!
Fanns två platser kvar så de blir jag å Caroline som lastar dom två små liven å åker dit..
Han e fett dyr men de ere förhoppningsvis värt!
Åh de ska bli skit kul!
Snacka om att jag har tur för jag jobbar ju Lördagen men inte Söndagen! =D

Notis: Måste lastträna henne!


Haha btw! Red Frej, Carolines stora nordsvensk (märk ordet stor - han e enorm!) efter att jag ridit för Suss igår...största häst jag har ridit på någonsinn haha de va som att sitta på en karusell =P. Nordsvenskar e ju alltid höga i manken men han e extra hög! För er som inte vet va en Nordsvensk e så säger jag bara Emil i Lönneberga! (Brukshäst, drog alltid släden på vintern förr i tiden) hehe...hur som helst så e han supermysig men lite för stor för min smak =P håller mig till Svala hon e alldeles lagom =) (hon e oxå över medel när de gäller islänningar) han går inte så mkt nu så ska nog motionera honom litegrann om jag har nån timme lr två över..men men får se hur de blir me de för han bockar ju när han får sina glädjeskutt å då kommer jag flyga av som en trasig gammal vante..


Ne nu ska jag snart äta sen blire till att gå ut å gå me Fredrik i de härliga vädret =)
Synd bara att de e förjävla kallt! Igår va de iaf varmt.


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .



Damn, glömde hämta mina chaps hos skomakaren idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback