=S

Det blir nog inget pluggande till hösten för min del =S Finns ju inget jag vill gå..önskar man kunde kombinera ihop nåt själv som leder till en examen..Konferens/Marknadsföring hade varit perfa! Det hjälper ju tyvärr inte att bara läsa enstaka kurser när man söker jobb för man måste fan ha akademisk-utbildning eller dylikt överallt! Störande! =(

Har lagt in mitt CV på en massa Hotell-konferenssidor nu så såfort de dyker upp nåt bra jobb söker jag dirr!
Har även sökt till Systembolaget lite överallt hehe å hjälpte Älskling att söka till Onoff i Uddevalla förut..vi e SÅ trötta på Coop å våran trångsynta jävla chef!!! Pratade me honom idag å han förstår verkligen inte att han faktiskt har fel! Näe..blää på de! Jobba ikväll å jobba 14-22.15 imon...segt att jobba 3 helger i rad (skulle egentligen varit ledig nu) men goa pengar! Skulle egentligen bara ha jobbat 16.45-22.15 så när Kerstin ringde förut å fråga om jag kunde börja 14 istället så banga jag ju inte de! =) 

Ledig Påskhelgen iaf!



Update 28/3:

Va de nån som såg "Så ska det låta!" igår? Kollar på reprisen nu...jag säger bara David Lindgren! Herregud varför har jag aldrig sett den människan i Tv-rutan förut? Tänk er Björn Gustafsson fast ännu charmigare å lite mer "mogen" Goosh! Sicken Söting!




Vill inte va tjatig, men ingen ska va sur
alla ska få bada i en kraftig glädjeskur
Så var filur som sitter nu o myser
hjälp mig att se till så att vårt ljus förevigt lyser
o skrik högt så att det ryser varmt i varje man
allihopa nu: PUSS O KRAM!

På rosa moln svävar jag omkring
o ja njuter av alla vackra ting
o ja tänker aldrig mer komma ner
tänker stanna här
för evigt, evigt, evigt
Om du vill va me
är de bara att räkna till tre
så kommer ja o hämtar dig o vi får de
så trevligt, trevligt, trevligt.


Har vart i mitt labb, men har nu gått ut
för behovet av obotlig glädje har blivit akut
En salut tillägnad varje vän
som orkat stå ut med mig och mina står här än
Vill vara den som alla tänker på
då man frågar dom vad som gör att de flinar så
Jag é kort som få
står på tå för att nå golvet
Livnär mig på varma macks o mumintrollet
Börjar gå mot hållet som de flesta kallar
det som inte ens DiLeva pallar
Mina mallar sen långt tillbaks förstörda
för mina ideér, är sen långt tillbaks förstörda..

CK  är  s k ö n a s t !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback