Panik!

Fan fan fan fan faaan säger jag bara! 2 veckor tills ansökan till Högskola/Ky-utbildning ska vara inne..å jag har ingen jävla aning om vad jag vill gå och vart jag hade pallat flytta! =S Jag e så sjukt hemmakär så de hade varit perfa om jag hittat nåt i närheten men så kommer de inte bli nu när den i Kungälv inte startar upp ='( Turismkoordinator i Ystad verkar rätt intressant men vafan, YSTAD =S HJÄLP!

De kommer sluta med att jag söker till ALLT jag hittar hehe kommer dock bli fett jobbigt att skriva ett personligt brev som man måste skicka med till Ky-utbildningarna..högskola e ju nemas problemas där ere ju bara till att skicka in betyg etc...å enda sidan vill jag hellre gå Högskola för de e nog roligare men å andra sidan så kan man inte alltid ha roligt! Ky e ju mkt praktik vilket jag tror e bra inom tusimområdet (om jag nu väljer de istället för marknadsföring dvs!?)

Håhåjaja, får ta en dag nästa vecka till att gå igenom allt!
Ska nog boka tid hos Hektor oxå å se vad han har att säga..
Nu ska jag upp till min älskade Svala...underbart väder men de ska bli sämre sen så får passa på nu!


(Btw, jag har lite träningsvärk i magen men bara högersidan, alltså inte den sidan jag har ett ärr..skumt =S inte så bra om bara den enda sidan används)


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .



Jäkla typiskt att man inte e bättre på Engelska asså..förstår ju det mesta när jag hör å läser MEN får tunghäfta dirr när jag ska svara på en fråga från en kund etc =( hade jag varit bättre på de så hade jag faktiskt sökt till Gbg City Airpost som Incheckare i sommar, såg precis platsannons...verkar rätt nice men som sagt, funkar inte när man inte kan snacka flytande Eng. Får stå ut på Coop i sommar oxå..löneförhöjning 1 April så lönen e ju nice iaf!

Jag e nästan helt säkert på att de e Konferensevent jag vill arbeta med i framtiden å där håller jag mig till norden så jag slipper alla jobbiga tyskar å kineser etc haha =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback