Det är inte lätt att vara brevduva nu för tiden!

Jahaja då blir de till att gå till Studievägledaren på Fredag å bestämma sitt öde...hjälp!
Tänkte samla ihop dom olika alternativen på Torsdag å ta med mig dom.

Hur som helst så ska jag sticka upp t stallet nu..ska även ta ut Skeifa på en tur idag =) de e kul att Caroline har de förtroende för mig..hon skulle inte släppa vem som helst me hennes lilla prinsessa! 
Skönt att va ledig två dagar nu för igår va de verkligen KAOS där nere...håller på att flytta Kundtjänst nämligen så jag fick aggera lite lott-frimärke -och busskortförsäljare igår i Shopen...mygod va trött jag va igårkväll!


Btw, Max-kursen närmar sig med stormsteg å jag e cp nervös =P får bli hårdträning i paddocken Torsdag & Fredag!



Tack för mig!
Älskar Marcus mest av allt!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback