Lägger snart ner den här skiten

Asså jag blir så trööööööööööööötttttt...tror ni inte att Bögmartin (eller nån annan iq-befriad människa?) har ändrat mitt schema för nästa vecka utan att säga till å till råga på allt satt upp mig midsommardagen haha fuuuck nooo säger jag bara jag tänker INTE jobba 10-18 på midsommardagen haha de va de roligare skämtet jag hört på länge! Sicken humor han har den där Martin! Så nu har man skrivit en lång lapp om att jag "inte är hemma över midsommar" och att de kanske hade varit bra om dom sa till att dom ändrat schemat helt å hållet!!! (hade jag inte kollat på de nya schemat idag så hade jag t.ex. inte vetat att jag jobbar på Måndag!) Tyckte enna de va konstigt att jag inte hade en enda charktid nästa vecka å inte skulle jobba på Onsdag då invigningen e..å min magkänsla va rätt för de stämde ju inte! Så ist för att jobba 9-15 på Tisdag å 14-21 på Torsdag samt 17-22 på Söndag så ska jag jobba 7-14 Måndag-Torsdag+Söndag. Söndagen 7-14 e helt ok för min mage e ju cp nu för tiden så kan ju ändå inte festa även om jag ska jobba kvällen dagen efter å inte morronen =( men fan inte midsommardagen...jag skiter fullständigt i att jag ska stå i den manuella charken å att dom kommer ha fett svårt att hitta nån ist för mig. Not my problem!!! Om inte annat så sjukanmäler jag mig å då måste dom ändå fixa en annan.

Ja, sånt är livet på Coop Forum som f.r.o.m Onsdag heter Coop Extra (vilket jag aldrig kommer kalla de för men)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback