Jahopp?

Kom inte in på KY- utbildningen "Reception och- konferensansvarig", tydligen skit många som sökt å dom hade inte alls många platser =( blev inte ens kallad på intervju..jävla skit jag hade ju helst velat gå den jue!!!

Och så är jag bara reservplacerad till "Marknadsföring och försäljning" Vilken plats jag är på står inte, men reservantagningen pågår till 18 SEPTEMBER, palla =( fuck fuck fuck, vad gör jag nu då? Vet inte om jag kommer in på högskolan Väst å tänkt om jag inte göra de??? Då e jag verkligen KÖRD! Fitta oxå...jag vill hellre gå en KY! Orka vänta till nästa höst igen å kanske inte ens komma in då heller ='(



Men jahopp, då blire ingen semester för min del i sommar =S Hade ju planerat att komma in på nått bra å bara kunna säga "Bye bye Coop för nu ska jag plugga" vecka 31 alt. 32, å sen dra utomlands 1 lr 2 veckor..

Meen, som vanligt blir det aldrig som Josefin har tänkt sig =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback