Home Sweet Home!

Jao nu va man hemma från Kreta...kan sammanfatta det med ett ord: UNDERBART!


Ska på intervju i Mölnlycke nästa Tisdag för Marknadsföring och försäljnings-utbildningen jag sökt...WOAAAH NERVÖS! Herregud jag kommer skaka som en jävla jude..shit asså..vafan ska man säga lixom? Åh pinsamt om man inte har några bra svar..man ska ju motivera varför man vill gå där åså å varför just jag ska bli antagen..fan..jag e inte motiverad till nånting just nu =(

Livet e så fucking jävla orättvist så ere bara..igår fick jag för mig att jag skulle köpa Sveindis för Lyckans säljer alla hästar, 35 000 kostar hon. Men näe de satte mina jävla föräldrar stopp för..blää =( men jaja, får ta det där med hästköp efter jag pluggat. Den som väntar på nåt gott? Hrm..

Nu orkar jag inte skriva mer för de e så in i helskottas jäkla varmt här haha!

Ha det bra sötnosar!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback