Heremingud.

Ja, omg! Imon gäller det! Ska lyckas ta mig till Mölnlyckeakademien för att bli intervjuad inför KY-utbildningen "Marknadsföring och försäljning". Shit jag e helt cp nervös! Ska va där 10.15 å bussarna går ju skit dåligt så får jag ta tåg+fjärrtåg (vafan de nu e?) redan kl 8.13 härifrån å vara där ca 9.25. Hade jag tagit Röd+Grönexpress så hade jag varit där 10.06 å då hade jag ju kommit försent eftersom jag ska gå en bit å vet ju knappt vart jag ska! Fått en liten vägbeskrivning nu iaf å de verkar inte va så svårt men jag ska ju lyckas hitta sal 114 oxå haha herregud, hur ska detta gå? Inte nog med att jag ska hitta dit, ska ju sen sitta å bli utfrågad å skit om varför dom just ska välja mig. Fan, jag har inget bra svar på de...varför ska dom välja just mig? För att jag vill bort från fucking jävla Coop Forum?! Jag bara viillll gå Marknadsföring, så ere bara =P haha ne men man får väl sitta å överdriva litegrann..vill man så kan man!
KORV MED BRÖD som vi säger på Coop !



Nu ska jag äta å sen ska jag ner till Kicks å Apoteket en snabbis för mitt smink å rengöring e sluuuttt!

Ha det gött snyggingar!
Tack för mig!
Over and out. . .



Resa vecka 32? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback