Fuuuccckkk

Helvetes jävla skit vad allt går emot mig just nu då =(

Igår fick man säga till nån jävla hora vid namn Marie att hon ska ge fan i min pojkvän å klänga på dom som inte har flickvänner istället...palla med sånna jävla människor asså..hatar verkligen sånna som henne! Ge FAN i de som e mitt liksom!!! Hur jävla svårt kan de va egentligen?!

Och idag fick jag reda på att jag inte ens ligger bland de 10 första på reservlistan t Mölnlyckeakademien =(

Och till råga på allt så ringde Andreas från jobbet förut å vill att jag byter tider med en tjej som inte riktigt klarar av att va i den manuella charken på kvällen...NEEEJ JAG VILL INTEE DE JUE! Fan jag måste verkligen övertyga honom imon att inte byta mina tider! Jag e ju skit glad (för en gång skull!) över mina 7-14 dagar =( jag kommer ju inte kunna rida nånting när de e såhär fint väder om jag ska jobba kvällen liksom!! För på morgonen ere ju för varmt...de va fan 25 grader redan kl tio imorse =S. Dom senaste två veckorna har jag ju inte kunnat åka t stallet förän vid halv sju på kvällen å idag blire nog ännu senare! Så nej, jag vägrar!!!
Damn it!


Allt känns bara skit just nu...vill inte ha det såhär när de e sommar å sol ute =((((((((((((



FAN FAN FAN FAN FAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ='(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback