Träning För Suss.

Jisses va jag gillar den människan asså! Hon e helt suverän! Hon får mig att göra så att Svala går hur bra som helst! Visst, vägen e fortfarande sjukt lång för hon e ju superstel i högervarvet, fortfarande lite sne i ryggen å kan inte bära sig själv tillräckligt i tölten, bakkärran hänger lixom inte riktigt med etc etc. men äh gnäll, övning ger färdighet eller hur? Blir nog klubbtävling på Landi i April beroende på vad de blir för datum...25 April va ju spikat först men de krockar me en annan tävling =S lyckat! Smaaart Jens säger jag till schemaläggaren  haha ^^.  Men men får se om jag får lite mer ordning på henne först innan jag bestämmer nåt. Inte dirr lust att komma sist lixom =P hehe..18 Februari kommer Suss igen..hade helst velat ha henne där varje dag! Va en journalist där idag oxå som tog en massa kort när Caroline red Frej (hennes stooor stora Nordsvensk) satans otur att hon inte kom en timme tidigare, då hade jag kanske varit med i GP =D de hade varit lite kul. Ska ta med mig nån sen i Februari som kan ta kort å ev även filma, om jag får tummen ur å köper mig en filmkamera för jul- och födelsedagpengarna. Någon frivillig? =)


Har förresten fått fasta tider nu på Coop...hade möte igår i 1,5 h, puh! Jävla skittider säger jag bara =( usch. Kvällen hela helgen varannan helg. Shoppen..inte en minut på golvet...FYFAN VA TRÅKIGT! Jaja jag får väl va glad att jag får några tusenlappar i månaden iaf så jag har råd att ha kvar Svala...men de e ändå lite svårt att va positiv just nu faktiskt. Visste att jag å Marcus inte skulle få samma helg ^^ så JÄVLA typiskt..tror nästan han gjorde de me flit!



Och så har Jenny fått återfall ='( e man 25 år ska man inte få en sån sjukdom!!!! Dumma dumma Gud!



Damn..ingen ide att jag köper bil nu om jag tänkt plugga till hösten å sånt..då ere bättre att vänta, har ju ändå Clion lixom...har ju inte dirr råd att betala försäkring å sjuk om jag e student så...meen jag fick ett skit bra erbjudande igår! Hade kunnat få den för 25-30 000 vilket e ett sjukt bra pris! Den e t.o.m två år nyare än våran..har ju gått betydligt mer men ändå! Så typiskt..men men..jag e ändå inne på att köpa en Golf =D åh den bilen e så härlig va!



Ha de gött!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg till om du behöver hjälp med filmning=)

2009-01-21 @ 17:35:09
Postat av: JossaN

Tack men de e ju inte så lätt när jag inte vet vem du e? Haha gillar inte anonyma kommentarer. Skriv namn!

2009-01-22 @ 17:28:04
Postat av: malin

haha sorry glömde mitt namn:P E malin=)

2009-01-22 @ 18:50:00
Postat av: Lena

haha... :P jag kanske också kan hjälpa dig om jag e hemma.

2009-01-23 @ 16:25:39
Postat av: JossaN

Tack så mkt! Jag hör av mig om det behövs =)

2009-01-23 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback